• Objednáno do 15:00, odesláno ve stejný den
  • Poštovné zdarma od 1500 Kč
  • 14 denní záruka vrácení peněz

Záruka & Opravy

1. Jaká je záruka na produkt?
Raven Fishing má podle příslušných zákonných ustanovení standardní záruku dvou let.
2. Jaké je záruka Raven Fishing?
  • Raven Fishing vám poskytuje na dodané výrobky standardní dvouletou záruku.
  • Zkontrolujte svůj nákup okamžitě po doručení z důvodu eventuálního poškození produktu během přepravy, okamžitě jej vyměníme zdarma (pokud je na skladě). Proto vždy ihned zkontrolujte možné poškození a produkt pečlivě otestujte.
  • Dojde-li k poškození produktu během záruční doby 2 let, bezplatně opravíme nebo vyměníme materiálové vady, výrobní vady nebo vady zpracování. Raven Fishing si vyhrazuje právo zvolit si výměnu nebo opravu.
  • Oprava nebo výměna produktu prodlužuje nebo nahrazuje původní záruku.
  • Zakoupené produkty by se měly vždy používat běžným způsobem. Příkladem nesprávného použití je například vozík připojený za mopedem nebo přetížený prut. Nesprávné nebo hrubé zacházení nemůže zneplatnit záruku.
  • Na vady způsobené vnějšími vlivy se záruka nevztahuje. Zvažte například náraz větru, poškození způsobené rozdrcením, poškození vodou, nesprávné použití atd.
  • Na škody způsobené vlastními opravami nebo pokusy o opravu se záruka nevztahuje.
  • Produkt k reklamaci odešlete s účtenkou nebo jej můžete přinést do naši prodejny v Brně. Raven Fishing nezodpovídá za škody způsobené při přepravě do Ravenu.
  • V případě oprav, na které se záruka nevztahuje nebo se provádí po záručním období, se kromě ceny opravy účtuje i poštovné.
3. Chci si vyměnit svůj výrobek nebo uplatnit reklamaci, mohu jít do pobočky Raven Fishing?
V naší prodejně jste vždy vítáni. Ujistěte se, že vždy ppřinášíte s výrobkem i účtenku nebo potvrzení objednávky, ať máme ihned všechny informace, které vám pomohou.
4. Mám výrobek k reklamaci, který jsem koupil v obchodě, kam můžu jít?
Reklamaci samozřejmě můžete uplatnit také v naší prodejně Kromě toho je pro tuto eventualitu k dispozici náš zákaznický servis.
5. How do I return items with a complaint or defect?
If you want to return an item for a complaint, please contact our customer service via the contact form. The customer can then guide you through the process of returning an order.
6. Jak mám poslat výrobek na reklamaci nebo opravu?
Máte-li poškozený produkt, kontaktujte nás prosím vždy prostřednictvím kontaktního formuláře a zaregistrujte si opravu u nás. Máte-li dotaz ohledně záruky, pošlete, prosím, fotografii závady.
  • Ujistěte se, že je produkt čistý.
  • Zabalte produkt do robustní krabice s dostatečnou ochranou. Tím se zabrání možnému poškození během přepravy.
  • Produkt musí být kompletní, včetně veškerého příslušenství. Teprve potom to můžeme správně posoudit.
  • Popište závadu co nejjasněji a nejúplněji. To nám poskytne více informací o problému.
  • Pokud zasíláte naviják, posílejte ho vždy s prázdnou cívkou. Nemůžeme zaručit, že se vám znovu vrátí tento kus. Dodavatelé pří výměněně navijáků neinstalují zpět původní cívky!
7. Můj produkt je poškozený při dopravě, co mám dělat?
I přes pečlivé balení se může stát, že ve výjimečných případech obdržíte po doručení poškozený výrobek. V takovém případě kontaktujte náš zákaznický servis. Tuto nepříjemnou situaci vyřešíme rychle a elegantně.
8. Co znamená záruka?
Podle příslušné právní úpravy, má spotřebitel nárok na bezvadný a funkční výrobek se zárukou 2 roky. Obsah tohoto ustanovení ale není vysvětlen zcela jednoznačně, zejména ve vztahu k opotřebení anebo způsobu používání, a proto by mohl být popsán i takto: "Spolehlivý výrobek je dobrý produkt, který můžete používán určitý čas normálním způsobem". Co můžete očekávat od produktu, závisí na tom, co udává výrobce, značka, cena výrobku a prodejce. Např. u nejvyšší řady Shimano prutů se předpokládá, že jejich životnost bude trvat nejméně 5 let. Je-li však výrobek opotřebovaný mnohem častějším používáním než je běžné, neznamená to, že je vadný. Stejně tak je to například v případě, když škoda na výrobku vznikne jeho nesprávným používáním.
 
9. A co vzniklé náklady na opravu?
Když odpovědná osoba z oddělení posuzování závad rozhodne, že se na vadu výrobku v záruční době záruka vztahuje, tento bude opraven nebo vyměněn. V případě, že vada není uznaná jako ta, na kterou se vztahuje záruka, pak máte tři možnosti:
  1. Souhlasíte s tím, že výrobek bude za předem pevně dohodnutou cenu opraven a ten vám bude následně na základě vaší úhrady zaslán.
  2. Nesouhlasíte s cenovou nabídkou opravy a Raven Fishing v tomto případě zašle výrobek neopravený zpět, avšak až po uhrazení poplatku spojeného se zasláním na vámi udanou adresu.
  3. Nesouhlasíte s cenovou nabídkou opravy a Raven Fishing výrobek odpovídajícím způsobem zlikviduje.
10. Do i have time to rethink my order? If so, how long is this?
At Raven Fishing you have 14 days to rethink your order. Meaning that, for any reason, the products can be returned within a period of 14 days. So does the product not meet your expectations? No problem! When the products have been returned, the amount payed will be refunded back onto your bank account within 14 days. 

There are some condition when returning products: 
  • The 14 days grace period starts when you have received the products. 
  • Products must be returned in their original packaing. 
  • The products are unused, cleand and should be able to be sold as new. 
  • DVDs, books, magazines and gift cards can not be returned.
  • Consumables like bait, food and liquids may only be returned if they are unopened.
  • The costs of returning products are at your own expense.
  • As a consumer, you bear the risk of damage or loss during transport. Therefore, please pack the product well and keep your proof of shipment until you receive a message from us.