• Doprava při nákupu nad 1500 Kč zdarma
  • NOVĚ poštovné pouze 139 Kč
  • Možnost vrácení zboží do 14 dnů

Záruka & Opravy

Záruka & oprava

1. Jaká je záruka na produkt?
Raven Fishing má podle příslušných zákonných ustanovení standardní záruku dvou let.
2. Jaké je záruka Raven Fishing?
  • Raven Fishing vám poskytuje na dodané výrobky standardní dvouletou záruku.
  • Zkontrolujte svůj nákup okamžitě po doručení z důvodu eventuálního poškození produktu během přepravy, okamžitě jej vyměníme zdarma (pokud je na skladě). Proto vždy ihned zkontrolujte možné poškození a produkt pečlivě otestujte.
  • Dojde-li k poškození produktu během záruční doby 2 let, bezplatně opravíme nebo vyměníme materiálové vady, výrobní vady nebo vady zpracování. Raven Fishing si vyhrazuje právo zvolit si výměnu nebo opravu.
  • Oprava nebo výměna produktu prodlužuje nebo nahrazuje původní záruku.
  • Zakoupené produkty by se měly vždy používat běžným způsobem. Příkladem nesprávného použití je například vozík připojený za mopedem nebo přetížený prut. Nesprávné nebo hrubé zacházení nemůže zneplatnit záruku.
  • Na vady způsobené vnějšími vlivy se záruka nevztahuje. Zvažte například náraz větru, poškození způsobené rozdrcením, poškození vodou, nesprávné použití atd.
  • Na škody způsobené vlastními opravami nebo pokusy o opravu se záruka nevztahuje.
  • Produkt k reklamaci odešlete s účtenkou nebo jej můžete přinést do naši prodejny v Brně. Raven Fishing nezodpovídá za škody způsobené při přepravě do Ravenu.
  • V případě oprav, na které se záruka nevztahuje nebo se provádí po záručním období, se kromě ceny opravy účtuje i poštovné.
3. Chci si vyměnit svůj výrobek nebo uplatnit reklamaci, mohu jít do pobočky Raven Fishing?
V naší prodejně jste vždy vítáni. Ujistěte se, že vždy ppřinášíte s výrobkem i účtenku nebo potvrzení objednávky, ať máme ihned všechny informace, které vám pomohou.
4. Mám výrobek k reklamaci, který jsem koupil v obchodě, kam můžu jít?
Reklamaci samozřejmě můžete uplatnit také v naší prodejně Kromě toho je pro tuto eventualitu k dispozici náš zákaznický servis.
5. Jak mohu uplatnit reklamaci?
Pokud chcete produkt vrátit kvůli reklamaci, kontaktujte prosím náš tým zákaznických služeb telefonicky nebo mailem. Náš tým zákaznických služeb vám poradí, jak reklamaci uplatnit.
6. Jak mám poslat výrobek na reklamaci nebo opravu?
Máte-li poškozený produkt, kontaktujte nás prosím vždy prostřednictvím kontaktního formuláře a zaregistrujte si opravu u nás. Máte-li dotaz ohledně záruky, pošlete, prosím, fotografii závady.
  • Ujistěte se, že je produkt čistý.
  • Zabalte produkt do robustní krabice s dostatečnou ochranou. Tím se zabrání možnému poškození během přepravy.
  • Produkt musí být kompletní, včetně veškerého příslušenství. Teprve potom to můžeme správně posoudit.
  • Popište závadu co nejjasněji a nejúplněji. To nám poskytne více informací o problému.
  • Pokud zasíláte naviják, posílejte ho vždy s prázdnou cívkou. Nemůžeme zaručit, že se vám znovu vrátí tento kus. Dodavatelé pří výměněně navijáků neinstalují zpět původní cívky!
7. Můj produkt je poškozený při dopravě, co mám dělat?
I přes pečlivé balení se může stát, že ve výjimečných případech obdržíte po doručení poškozený výrobek. V takovém případě kontaktujte náš zákaznický servis. Tuto nepříjemnou situaci vyřešíme rychle a elegantně.
8. A co vzniklé náklady na opravu?
Když odpovědná osoba z oddělení posuzování závad rozhodne, že se na vadu výrobku v záruční době záruka vztahuje, tento bude opraven nebo vyměněn. V případě, že vada není uznaná jako ta, na kterou se vztahuje záruka, pak máte tři možnosti:
  1. Souhlasíte s tím, že výrobek bude za předem pevně dohodnutou cenu opraven a ten vám bude následně na základě vaší úhrady zaslán.
  2. Nesouhlasíte s cenovou nabídkou opravy a Raven Fishing v tomto případě zašle výrobek neopravený zpět, avšak až po uhrazení poplatku spojeného se zasláním na vámi udanou adresu.
  3. Nesouhlasíte s cenovou nabídkou opravy a Raven Fishing výrobek odpovídajícím způsobem zlikviduje.