Vycházky do přírody nejsou zakázané, rybařit můžete!

Je lepší být raději v přírodě a my vám to chceme ulehčit...

Milé rybářky, vážení kolegové rybáři

V této složité době jsme se rozhodli připravit pro Vás stránku s aktuálními informacemi, radami a tipy, nejenom o tom, jak v našem e-shopu nakoupit, ale hlavně jak se vyhnout možným problémům při doručování zásilky. Ze všeho nejdříve Vás chceme ujistit, že pracujeme v běžném režimu a pokud s námi budete chtít mluvit, je to stále možné každý den, tedy od pondělí do neděle, v době mezi 9:00 – 21:00. Telefonní číslo je 545 215 501. V neurgentních případech nás vždy můžete kontaktovat mailem.

1. Doprava od dodavatelů.

Zboží od našich dodavatelů dostáváme pravidelně. Kurýrní služby fungují, jak mají a přepravní společnost zajišťující dodávky zboží z našeho centrálního skladu v Nizozemí taktéž. Problémy na hranicích se nás do této chvíle nijak významně nedotkly. Samozřejmě nevylučujeme, že k drobným zpožděním, vzhledem k objektivním okolnostem, může dojít.

2. Objednávky zboží

Jak už bylo uvedeno, e-shop je v provozu bez omezení. Žádáme všechny naše zákazníky, aby věnovali větší pozornost termínu doručení výrobku. Tato informace je vždy uvedena u každé objednávané položky. Můžeme se tak všichni vyhnout nedorozuměním ohledně termínu dodání. Pokud některý z našich dodavatelů změní cokoliv v termínech vyskladňování, ihned reagujeme a Vy to zjistíte právě z této informace. Nově jsme dočasně snížili hodnotu objednávky, kterou Vám doručíme bez platby poštovného. Chtěli bychom Vám tímto, v tomto složitém období, umožnit dostat se snáze a levněji i k menším nákupům. Co nabízíme dál? Pokud byste chtěli dodat například i Vaše oblíbené nástrahy nebo návnady a nevidíte je na e-shopu, zavolejte nám a domluvte se. V naší kamenné prodejně je spousta jiného sortimentu, který není online. Třeba červy nebo žížaly máme běžně, jen nejsou na e-shopu.

3. Placení objednávek a zásilek

Na tomto místě bychom Vám rádi opravdu se vší vážností doporučili, abyste Vaše objednávky platili online, tedy platební kartou nebo bankovním převodem. Není to benefit pro nás, ale je to kvůli Vašemu komfortu při přebírání zásilky. Dá se očekávat, že kurýrní společnosti zcela jistě omezí hotovostí platby ( dobírky ) při doručování. Pokud bude zásilka již zaplacená, žádný problém s doručením z tohoto důvodu nemůže nastat, v opačném případě počítejte s tím, že minimálně je dobré mít při přebírání balíčku připravenou platební kartu pro případ, že by kurýr odmítl platbu v hotovosti. Ale jak už jsme uvedli, platba předem vyřeší všechny případně možné potíže.

4. Doručení a vyzvednutí

Rádi bychom Vás ujistili, že podle stávajících nařízení není zakázáno využívat odběrní místa e-shopů k vyzvednutí objednávek. Pokud se tedy chystáte na ryby a potřebujete například červy, tzv. nákup na dálku Vám umožňuje objednat si je, kromě objednávky na e-shopu, i telefonicky. My Vám připravíme tašku s nákupem, kterou Vám po domluvě vydáme na výdejním místě, které jsme u naší prodejny zřídili. Vyzvednutí je samozřejmě zdarma! Doručování zboží na adresu funguje, jak už jsme uváděli dříve, standardně.

5. DŮLEŽITÉ NOVÉ UPOZORNĚNÍ !

Jak jsme předpokládali a již uváděli v bodě 3., kurýrní společnosti, v zájmu ochrany zdraví všech, adresátů i kurýrů, omezují přijímání hotovosti při zásilkách na dobírku. DPD platby v hotovosti neakceptuje zcela, GLS pouze výjimečně.
Nejjednodušším způsobem případným problémům zamezíte platbou online a také předání zásilky může proběhnout bezkontaktně. Zvažte, prosím, tuto možnost.

Rádi bychom Vám popřáli, abyste tuto mimořádnou dobu přečkali v klidu a hlavně ve zdraví. Nezapomeňte, že jít na ryby je nejenom možné, ale určitě lepší, než sedět doma u televize.

Přejeme hodně štěstí a děkujeme za přízeň!

  • Největší sortiment rybářských potřeb
  • Doručení zdarma při nákupu nad 999 Kč
  • Zázemí největší rybářské prodejny v ČR