• Doprava při nákupu nad 1500 Kč zdarma
  • NOVĚ poštovné pouze 139 Kč
  • Možnost vrácení zboží do 14 dnů

Vrácení & Výměna

Výměna a vrácení peněz

1. Mohu svou objednávku vrátit?
U Ravenu máte vždy 14 dní na vrácení objednaného zboží. To znamená, že z jakéhokoli důvodu můžete do 14 dnů produkt vrátit, pokud není použitý! Stejně tak, když výrobek nesplňuje vaše očekávání.Žádný problém!
2. Jak se vrací?
Přeprava vašeho vraceného zboží je na vaše vlastní náklady. Můžete se svobodně rozhodnout, který dopravce vaši zásilku doručí. Jako spotřebitel nesete během přepravy riziko poškození nebo ztráty. Doporučujeme proto zasílaný balíček velmi dobře zabalit. 
3. Jaké jsou přepravní náklady na vrácení?
Přepravní náklady na vrácení se mohou lišit z důvoduvelikosti zasílaného balíčku nebo taxami různých společností. Vracení rybářského prutu nebo lehátka, či navijáku nebo rybářské šňůry bude různě nákladné.

Poznámka: Přeprava vaší zásilky s vraceným zbožím je na vaše vlastní náklady. 
4. Kdy dostanu vrácené peníze?
Po kontrole vrácené zásilky vám peníze zašleme zpět. Usilujeme o to, abychom vždy zpracovali vrácené zboží do 3 dnů a rychle zajistili platbu nebo váš účet. Většinou to bývá do pěti pracovních dnů po doručení zásilky.
5. Co nelze vrátit?
Nemůžete vrátit produkty z několika důvodů:
  • Pokud produkty již nejsou v původním obalu
  • Produkty, které byly použity
  • Rozbalené krmení
  • Ve lhůtě delší než 14 dnů
6. Je možné vyměnit můj produkt?
Ne, bohužel ne. Výrobek nám vrátíte a my vám vrátíme zaplacenou kupní částku. Produkty však lze vyměňovat, pokud jste obdrželi jiné výrobky, než které jste si objednali. V takovém případě byste měli vždy nejprve kontaktovat náš tým zákaznických služeb.
7. Co mám dělat, když dostanu špatný produkt?
Předpokládá se, že se to nikdy nestane! Pokud k tomu dojde, pak nejjednodušší způsob, jak nám poslat zprávu pomocí kontaktního formuláře. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a dále vysvětlit, kterou položku jste obdrželi špatně a co jste si objednali.
8. Jak zjistím, že můj balíček byl úspěšně doručen?
Pokud váš balíček dorazil do Ravenu,dáme vám vědět.
9. Jak mám poslat výrobek na reklamaci nebo opravu?
  • Máte-li dotaz ohledně záruky, pošlete, prosím, fotografii závady.
  • Máte-li poškozený produkt, kontaktujte nás prosím vždy prostřednictvím kontaktního formuláře a zaregistrujte si opravu u nás.
  • Máte-li dotaz ohledně záruky, pošlete, prosím, fotografii závady.
  • Ujistěte se, že je produkt čistý.
  • Zabalte produkt do robustní krabice s dostatečnou ochranou. Tím se zabrání možnému poškození během přepravy.
  • Produkt musí být kompletní, včetně veškerého příslušenství. Teprve potom to můžeme správně posoudit.
  • Popište závadu co nejjasněji a nejúplněji. To nám poskytne více informací o problému.
  • Pokud zasíláte naviják, posílejte ho vždy s prázdnou cívkou. Nemůžeme zaručit, že se vám znovu vrátí tento kus. Dodavatelé pří výměněně navijáků neinstalují zpět původní cívky!
10. Mám čas na vrácení zboží / kolik času mám na vrácení zboží?

V Raven Fishing máte čas na vrácení 14 dní. To znamená, že můžete svůj produkt z jakéhokoli důvodu vrátit do 14 dnů. Není pro vás produkt vhodný, neodpovídá vašim očekáváním nebo jste si to rozmysleli? Žádný problém! Pokud objednávku vrátíte, vrátíme my vám váš nákup co nejdříve refundujeme. Místo vrácení peněz si také můžete vždy zvolit nové produkty za stejnou cenu.

Pokud však chcete vrátit své výrobky, existují určité podmínky:

  • 14denní lhůta na rozmyšlenou začíná 1 den poté, co jste objednávku obdrželi.
  • Produkty musí být v původním obalu a musí být zcela vráceny, tedy včetně příslušenství v ceně.
  • Vrácené produkty musí být nepoužité, čisté a musí být možné je prodat jako nové.
  • Je nemožné vrátit DVD, knihy, časopisy nebo dárkové pokazy.
  • Spotřební materiál, jako jsou návnady, nástrahy a krmiva, lze vrátit, pouze pokud nebyly otevřeny.
  • Náklady na dopravu spojené s vrácením zásilky si bohužel musíte hradit sami.
  • Uvědomte si, že vrácení produktu je na vaše vlastní riziko. Zabraňte poškození a ztrátě produktu během přepravy zajištěním pečlivého zabalení produktu. Ujistěte se, že si uschováte potvrzení o odeslání, dokud nepotvrdíme, že váš balíček dorazil do Ravenu.