• Objednáno před 15:00, doručeno zítra!
  • Poštovné zdarma od 1500 Kč
  • 14 denní záruka vrácení peněz

Vrácení & Výmena

1. Mohu svou objednávku vrátit?
U Ravenu máte vždy 14 dní na vrácení objednaného zboží. To znamená, že z jakéhokoli důvodu můžete do 14 dnů produkt vrátit, pokud není použitý! Stejně tak, když výrobek nesplňuje vaše očekávání.Žádný problém!
2. Jak se vrací?
Přeprava vašeho vraceného zboží je na vaše vlastní náklady. Můžete se svobodně rozhodnout, který dopravce vaši zásilku doručí. Jako spotřebitel nesete během přepravy riziko poškození nebo ztráty. Doporučujeme proto zasílaný balíček velmi dobře zabalit. 
3. Jaké jsou přepravní náklady na vrácení?
Přepravní náklady na vrácení se mohou lišit z důvoduvelikosti zasílaného balíčku nebo taxami různých společností. Vracení rybářského prutu nebo lehátka, či navijáku nebo rybářské šňůry bude různě nákladné.

Poznámka: Přeprava vaší zásilky s vraceným zbožím je na vaše vlastní náklady. 
4. Kdy dostanu vrácené peníze?
Po kontrole vrácené zásilky vám peníze zašleme zpět. Usilujeme o to, abychom vždy zpracovali vrácené zboží do 3 dnů a rychle zajistili platbu nebo váš účet. Většinou to bývá do pěti pracovních dnů po doručení zásilky.
5. Co nelze vrátit?
Nemůžete vrátit produkty z několika důvodů:
  • Pokud produkty již nejsou v původním obalu
  • Produkty, které byly použity
  • Rozbalené krmení
  • Ve lhůtě delší než 14 dnů
6. Can i choose another product for a returned product?
No Unfortunately not. We will always refund the amount paid and if digital invoice is selected, we will cancel the invoice. 
7. Co mám dělat, když dostanu špatný produkt?
Předpokládá se, že se to nikdy nestane! Pokud k tomu dojde, pak nejjednodušší způsob, jak nám poslat zprávu pomocí kontaktního formuláře. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a dále vysvětlit, kterou položku jste obdrželi špatně a co jste si objednali.
8. When do i know if my returned products have been delivered?
Once we have received your items, you will receive an e-mail with this notification. This email is further explanation about the processing of your return.
9. Jak mám poslat výrobek na reklamaci nebo opravu?
  • Máte-li dotaz ohledně záruky, pošlete, prosím, fotografii závady.
  • Máte-li poškozený produkt, kontaktujte nás prosím vždy prostřednictvím kontaktního formuláře a zaregistrujte si opravu u nás.
  • Máte-li dotaz ohledně záruky, pošlete, prosím, fotografii závady.
  • Ujistěte se, že je produkt čistý.
  • Zabalte produkt do robustní krabice s dostatečnou ochranou. Tím se zabrání možnému poškození během přepravy.
  • Produkt musí být kompletní, včetně veškerého příslušenství. Teprve potom to můžeme správně posoudit.
  • Popište závadu co nejjasněji a nejúplněji. To nám poskytne více informací o problému.
  • Pokud zasíláte naviják, posílejte ho vždy s prázdnou cívkou. Nemůžeme zaručit, že se vám znovu vrátí tento kus. Dodavatelé pří výměněně navijáků neinstalují zpět původní cívky!
10. Do i have the time rethink my order?
At Raven Fishing you have 14 days to rethink your order. Meaning that, for any reason, the products can be returned within a period of 14 days. So does the product not meet your expectations? No problem! When the products have been returned, the amount payed will be refunded back onto your bank account within 14 days. 

There are some condition when returning products: 
  • The 14 days grace period starts when you have received the products. 
  • Products must be returned in their original packaing. 
  • The products are unused, cleand and should be able to be sold as new. 
  • DVDs, books, magazines and gift cards can not be returned.
  • Consumables like bait, food and liquids may only be returned if they are unopened.
  • The costs of returning products are at your own expense.
  • As a consumer, you bear the risk of damage or loss during transport. Therefore, please pack the product well and keep your proof of shipment until you receive a message from us.