• Doprava při nákupu nad 1500 Kč zdarma
  • NOVĚ poštovné pouze 139 Kč
  • Možnost vrácení zboží do 14 dnů

Vrácení & Výměna

Výměna a vrácení peněz

1. Mohu svou objednávku vrátit?
U Ravenu máte vždy 14 dní na vrácení objednaného zboží. To znamená, že z jakéhokoli důvodu můžete do 14 dnů produkt vrátit. Stejně tak, když výrobek nesplňuje vaše očekávání.Žádný problém!
2. Jak se vrací?
Přeprava vašeho vraceného zboží je na vaše vlastní náklady. Můžete se svobodně rozhodnout, který dopravce vaši zásilku doručí. Jako spotřebitel nesete během přepravy riziko poškození nebo ztráty. Doporučujeme proto zasílaný balíček velmi dobře zabalit. 
3. Jaké jsou přepravní náklady na vrácení?
Přepravní náklady na vrácení se mohou lišit z důvoduvelikosti zasílaného balíčku nebo taxami různých společností. Vracení rybářského prutu nebo lehátka, či navijáku nebo rybářské šňůry bude různě nákladné.
4. Kdy dostanu vrácené peníze?
Po kontrole vrácené zásilky vám peníze zašleme zpět. Usilujeme o to, abychom vždy zpracovali vrácené zboží do 3 dnů a rychle zajistili platbu nebo váš účet. Většinou to bývá do pěti pracovních dnů po doručení zásilky.
5. Co nelze vrátit?
Nemůžete vrátit produkty z několika důvodů:
  • Rozbalené krmení
  • Ve lhůtě delší než 14 dnů
6. Je možné vyměnit můj produkt?
Ne, bohužel ne. Výrobek nám vrátíte a my vám vrátíme zaplacenou kupní částku. Produkty však lze vyměňovat, pokud jste obdrželi jiné výrobky, než které jste si objednali. V takovém případě byste měli vždy nejprve kontaktovat náš tým zákaznických služeb.
7. Co mám dělat, když dostanu špatný produkt?
Předpokládá se, že se to nikdy nestane! Pokud k tomu dojde, pak nejjednodušší způsob, jak nám poslat zprávu pomocí kontaktního formuláře. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a dále vysvětlit, kterou položku jste obdrželi špatně a co jste si objednali.