• Objednáno před 15:00, doručeno zítra!
  • Poštovné zdarma od 1500 Kč
  • 14 denní záruka vrácení peněz

Platba & Objednávky

1. Jak mohu hledat výrobek na webu?

Existuje několik způsobů, jak najít produkty na našem webu. Přehled možností:
  • Hledejte podle klíčového slova nebo čísla položky na vyhledávací liště v centru úvodní stránky.
  • Dále můžete hledat podle kategorie. Černý pruh pod vyhledávacím polem jsou všechny kategorie, ve kterých můžete vyhledávat výrobky podle kategorií.
  • Kliknutím na jednu z těchto kategorií můžete vyhledat svůj požadovaný výrobek
2. Mohu objednat telefonicky nebo poštou?
Ne, to není možné. Na našem webu si můžete objednat cokoli. Nepotřebujete k tomu ani povinně zakládat účet, takže to lze vyřídit snadno a rychle!
3. Nemohu najít produkt, barvu nebo velikost. Jde tento výrobek objednat?
Pokud položka již není na našem webu nebo na stránce produktu, který je prodáván, bohužel již není k dispozici. Jakmile bude tento produkt k dispozici, zobrazí se znovu na webu. Web si pravidelně aktualizujte!
4. Je možné zrušit objednávku?
Objednávku můžete zrušit, dokud nebyla dodána. Pokud jsme ji ještě neposlali, můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Pokud by tomu tak bylo, už bohužel není možné zrušit, ale zboží budete moci vrátit. Více informací naleznete zde v sekci „Vrácení a výměny“.
5. Is it possible to pay in terms?
No, currently this is not possible. 
6. Mám slevový kód, kam ho mám zadat?
V kroku 1 v „košíku“ snadno vyplňte své dárkové poukazy nebo slevový kód. Budou zpracovány okamžitě.
7. Při platbě se zobrazuje chyba, co mám dělat?
Prvním krokem, který můžete učinit, pokud se chyba zobrazuje, je kontrola vlastního účetu nebo karty, odkud jsou peníze odepisovány. Pokud budou peníze odepsány ihned, zkontrolujte, zda jste obdrželi potvrzovací e-mail (také zkontrolujte spam poštu). Pokud máte peníze odečteny, ale neobdrželi jste potvrzovací email, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře.
8. Mohu uplatnit v eshopu dárkový poukat?
Poukaz má kód, který můžete použít online v kroku 1 v „nakupování“. Zadejte kód svého dárkového poukazu a ten bude okamžitě zpracován. Kód dárkového poukazu najedete pod stíracím polem na jeho zadní straně. To můžete odstranit například mincí. Poznámka: Váš kód je jedinečný a lze jej použít pouze jednou.
9. Jak bezpečná je moje platba?
Všechny naše platby jsou zpracovávány společností Gopay. Tato společnost zajišťuje online platby mnoha velkým internetovým obchodům a každý den je důkladně prověřována na přítomnost virů a dalších problémů. Všechny online platby jsou prováděny na zabezpečeném připojení. Pochybujete? Prověřte si ikonu zámku v horní části adresního řádku nebo na https: // v adresním řádku. Pokud je viditelný a vy přijdete přímo z našeho nákupního košíku, je to bezpečná platba. V případě pochybností vždy kontaktujte náš zákaznický servis.
10. Jak mohu zaplatit?
Po shromáždění všech věcí v košíku vyberte platbu v kroku 4. Můžete si vybrat, jak chcete platit.

Možnosti platby jsou:
  • Platební kartou online
  • Bankovním převodem online
  • Na dobírku
  • Dárkovým poukazem