DODÁNÍ & VYZVEDNUTÍ

Dodání nebo vyzvednutí?

Při vyplňování objednávky si můžete vybrat, zda chcete objednávku dodat nebo si ji chcete vyzvednout přímo v naší prodejně. Tuto volbu lze nalézt v údajích v kroku 2 v dokončení objednávky.

DODÁNÍ

Všechny balíčky jsou z Raven Fishing odesílány prostřednictvím společností DPD nebo GLS. Služby poskytované těmito společnostmi jsou na velmi vysoké úrovni a všeobecně je s nimi velká spokojenost. Informace o termínech dodání jednotlivých zásilek jsou vždy dostupné u konkrétních produktů.

Mohu změnit termín a místo dodání?

Před prvním pokusem o doručení vás bude SMS zprávou kontaktovat operátor DPD nebo GLS s informací o termínu dodání. Pokud byste potřebovali čas nebo místo dodání změnit, dohoda s kurýrem je samozřejmě možná. Společnosti DPD i GLS mají v České republice také mnoho odběrných míst, kam si zákazníci mohou zásilku přesměrovat. Na Slovensku je tato služba k dispozici podobně. Většinou se jedná o místa se snadnou dostupností a dlouhou provozní dobou. Je tedy jen na Vás, jaký typ doručení si vyberete.

VYZVEDNUTÍ

Zboží z Vaší objednávky si samozřejmě můžete také osobně vyzvednout v naší prodejně v Brně. Rádi bychom vás upozornili na skutečnost, že rezervace zboží trvá maximálně 5 pracovních dnů ode dne vyrozumění, že pro Vás bylo připraveno k odběru. Po marném uplynutí této lhůty objednávku stornujeme.

 

V případě nejasností nebo jiných přání se můžete obrátit na náš zákaznický servis na telefonním čísle 545 215 501 nebo e-mailem na info@raven-fishing.cz.

 
  • Největší sortiment rybářských potřeb
  • Doručení zdarma při nákupu nad 1500 Kč
  • Zázemí největší rybářské prodejny v ČR