
Dodací lhuta & Dodání
Doručení & termín doručení
- 1. Jaká je dodací lhůta mého nákupu?
- Pokud je Vaše objednávka zadána od pondělí do pátku do 12:00, odešleme ji, pokud je vše skladem na centrálním skladě v Drontenu - NL, ve stejný den. Pokud objednáváte zboží s delším odhadovaným dnem dodání, počkáme, dokud nebude objednávka kompletní a odešleme vše najednou. Kurýrní služby ve většině případů doručí Váš balíček následující pracovní den.
Stav zásilky můžete kdykoli zkontrolovat v prostředí svého osobního účtu. - 2. Mohu sledovat svou zásilku?
- Ve vašem účtu můžete aktuálně vidět pouze stav „zpracované“. Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s odkazem na sledování a stav doručení vaší objednávky.
- 3. Mohu mít objednávku doručenou na jinou adresu?
- Ano, je to možné. Pokud objednáte bez účtu, " může být doručena na jinou adresu " rychle a snadno kliknutím na možnost v nákupním košíku. Pokud máte účet, můžete to nahlásit kliknutím na „Můj účet“ (v pravém horním rohu obrazovky) a umístit jej pod hlavičku „moje adresa“.
- 4. Je možné použít místo vyzvednutí?
- Momentálně to není možné kvůli chybě systému. Pokud je tato možnost opět možná, můžete v nákupním košíku vybrat místo vyzvednutí. Je však možné využívat odběrní místa našich kurýrních přepravců.
- 5. Mohu vyzvednout objednávku v obchodě?
- Ano, je to možné. V kroku 3 si zvolíte, že chcete vyzvednout objednávku v naší prodejně v Brně.
- 6. Jak bude doručena moje objednávka?
- Využíváme služby UPS, PPL nebo GLS Jakmile Vaši objednávku zabalíme, obdržíte e-mail s kódem pro sledování zásilky.
- 7. Jaké jsou dodací dny?
- Po odeslání dodávají kurýrní společnosti váš balíček ve většině případů následující pracovní den.
Stav své zásilky si můžete zkontrolovat podle track&trace kódu, který obdržíte od kurýrní služby.
Nedostali jste kód sledování a trasování? Pečlivě prosím zkontrolujte svůj telefon nebo e-mail, je možné, že e-mail skončil ve vaší spamové nebo reklamní složce. - 8. Jaká je doba dodání mého balíčku na Slovensko?
- Při objednávce ze Slovenska berte v úvahu dodací lhůtu 3 až 4 pracovní dní, za předpokladu, že zboží bylo skladem v Drontenu NL. Zboží z externích skladů má vždy uveden termín dodání. Samozřejmě se pokusíme dostat balíček k Vám domů co nejdříve.
- 9. Jaká je doba dodání mého balíčku na Slovensko?
- Při objednávce ze Slovenska berte v úvahu dodací lhůtu 3 až 4 pracovní dní, za předpokladu, že zboží bylo skladem v Drontenu NL. Zboží z externích skladů má vždy uveden termín dodání. Samozřejmě se pokusíme dostat balíček k Vám domů co nejdříve.
- 10. Jaké jsou náklady na dopravu?
Za objednávky nad 1.500, - Kč neúčtujeme dopravu. Existují však některé výjimky z tohoto pravidla, například u objednávek s hmotností nad 30 kg nebo objednávek s nadměrnými předměty. Cena za běžnou zásilku je 139 Kč, poplatek za platbu na dobírku 99 Kč.
- 11. Kde je můj balíček?
- Po odeslání objednávky vám zašleme potvrzení objednávky s informacemi o vaší objednávce a očekávaném datu dodání. Pokud máte založený osobní účet, můžete si vždy zkontrolovat stav své objednávky v části „Moje objednávky“. Po odeslání zásilky obdržíte e-mail s potvrzením odeslání. Zde najdete kód Track & Trace pro sledování vašeho balíčku. Mějte na paměti, že pokud si objednáte balíček s produkty s různou dobou dodání, balíček bude odeslán, jakmile budeme moci zaslat všechny produkty najednou. Doporučujeme, abyste si vytvořili účet, který bude vždy zobrazovat historii vašich objednávek a sledovat stav vaší objednávky. Poznámka: Kód Track & Trace je aktivován pouze tehdy, pokud to umožmí přepravní firma.