• Objednáno před 15:00, doručeno zítra!
  • Poštovné zdarma od 1500 Kč
  • 14 denní záruka vrácení peněz

Dodací lhuta & Dodání

1. What are the delivery times of my order?
Every product on the website shows an indication of the delivery times, indicated with either a green or an orange truck icon. If you have placed an order with one products which has the status "ordered before 21:00 tomorrow delivered", and Article 1 which has the status "Now ordered XXXX-XXXX delivered", the order will always wait before all items are in stock. The expected time of delivery is also shown in your order confirmation e-mail. 
2. Mohu sledovat svou zásilku?
Ve vašem účtu můžete aktuálně vidět pouze stav „zpracované“. Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s odkazem na sledování a stav doručení vaší objednávky.
3. Mohu mít objednávku doručenou na jinou adresu?
Ano, je to možné. Pokud objednáte bez účtu, " může být doručena na jinou adresu " rychle a snadno kliknutím na možnost v nákupním košíku. Pokud máte účet, můžete to nahlásit kliknutím na „Můj účet“ (v pravém horním rohu obrazovky) a umístit jej pod hlavičku „moje adresa“.
4. Is there a possibility to pick up my package at a service point?
Unfortunately, at the moment this is not possible. 
5. Mohu vyzvednout objednávku v obchodě?
Ano, je to možné. V kroku 3 si zvolíte, že chcete vyzvednout objednávku v naší prodejně v Brně.
6. Jak bude doručena moje objednávka?
Využíváme služby DPD nebo GLS Jakmile vaši objednávku zabalíme, obdržíte e-mail nebo sms s kódem pro sledování zásilky.
7. What are the delivery days?
If the products are in stock, they will be shipped the same day if ordered before 21:00. 
Make sure to check the confirmation e-mail after placing an order, the expected day of delivery is shown in this e-mail. 
8. What is the delivery time of my package to Germany?
If you order from Germany, take into account a delivery time of 2 to 3 working days. We will of course try to get the package to your home as soon as possible. 

*Note: We offer the package at PostNL and pay attention to the delivery times. However, we can not guarantee that the package is always within the agreed delivery time. For questions about the delivery of the package please contact PostNL. Look at your.postnl.nl or the PostNL app and use the track & trace code you received from us. Or call 0900 - 0990 (45 ct/per call).

Didn't receive a track & trace code? Please check your email carefully, it is possible that the email has ended up in your spam or advertising folder. If you really can't find the email you can of course contact our customer service.
9. Jaké jsou náklady na dopravu?

Za objednávky nad 1.500, - Kč neúčtujeme dopravu. Existují však některé výjimky z tohoto pravidla, například u objednávek s hmotností nad 30 kg nebo objednávek s těžkými a / nebo velkými předměty. Cena za běžnou zásilku je 110 Kč, poplatek za platbu na dobírku 35 Kč.

10. Kde je můj balíček?
Po odeslání objednávky vám zašleme potvrzení objednávky s informacemi o vaší objednávce a očekávaném datu dodání. Pokud máte založený osobní účet, můžete si vždy zkontrolovat stav své objednávky v části „Moje objednávky“. Po odeslání zásilky obdržíte e-mail s potvrzením odeslání. Zde najdete kód Track & Trace pro sledování vašeho balíčku. Mějte na paměti, že pokud si objednáte balíček s produkty s různou dobou dodání, balíček bude odeslán, jakmile budeme moci zaslat všechny produkty najednou. Doporučujeme, abyste si vytvořili účet, který bude vždy zobrazovat historii vašich objednávek a sledovat stav vaší objednávky. Poznámka: Kód Track & Trace je aktivován pouze tehdy, pokud to umožmí přepravní firma.